Intresseanmälan

För att göra en intresseanmälan behöver du först registrera dig och bli kund hos oss. Det gör du här.

Efter registrering fyller du i formuläret här nedan. Vi kommer kontakta dig och göra allt vi kan för att kunna erbjuda dig en plats så snart som möjligt.

Du har möjlighet att boka plats på våra kurser eller boka privatlektioner i vår elevportal.
I elevportalen kommer man kunna se sina kommande ridlektioner, avboka lektioner och ange ersättare, boka privatlektioner, boka kurser samt man kommer också kunna se vilken häst man ska rida.

För mer information eller frågor skicka ett mail till info@malarhojdensridskola.se

Skapa konto

Här skapar du konto till vår elevportal. Detta är första steget för att kunna ställa sig i kö. Här kommer du sedan kunna boka privatlektioner och kurser samt se vilka kommande ridpass som väntar. Du kommer även kunna se dina fakturor.

Fyll i formuläret

Här berättar du kort om din hästvana och vilka utbildningar du söker.

Vänta på svar

Inom kort kommer vi kontakta dig för att berätta vilket erbjudande vi tror kan passa dig.