Barn från 5 år

Från det man fyllt 5 år är man välkommen att börja i vår Knatteridning som vi har på lördagar. Knatteridningen är en bra introduktion till ridskolan och ger barnen en möjlighet att testa på ridning och bekanta sig med hästarna från hästryggen på ett lekfullt sätt med en vuxens sällskap. Då rider man 30 minuter och en vuxen behöver vara med för att hjälpa till att leda hästen. För att kunna delta i knatteridningen behöver den som ska leda delta i vår föräldrarutbilnindning. Då kommer vi gå genom våra rutiner och berätta mer om vårt upplägg. Att träffas innan skapar trygghet hos både barnen och hästarna.

För barn födda 2017 eller tidigare har vi Nybörjargrupper, se mer information under Gruppridning.

Samling utanför stallkontoret 20 min innan lektionen börjar.

Pris: 250kr, betalas med swish på plats.

För att boka sig på knatteridningen behövs ett konto i vår elevportal. Det gör du här:

Skapa konto

Här skapar du konto till vår elevportal. Detta är första steget för att sedan kunna boka in dig på knatteridningen.

Maila oss!

Maila ditt barns namn och personnummer så öppnar vi upp ditt konto.

Vänta på svar

Inom kort kommer vi återkoppla att du kan göra en bokning.