Publicerad 15 oktober 2024

Vi i stallet

Vecka 45 startar vi upp ”Vi i stallet” igen. Vi i stallet är en kostnadsfri utbildning som hålls av ridskolans personal där barn från 7 år ges möjlighet att utveckla sin hästkunskap och hästhantering. Vi kommer sköta om hästar, lära oss dekorativ hästvård, sjukvård, hovvård, foder, dagliga stallsysslor och mycket mer!

Vi kommer att ha en grupp på Måndagar kl.17:30-19:00 och en grupp på torsdagar kl.17:30-19:00. Första tillfället blir vecka 45 och sista tillfället blir vecka 51, vilket innebär att det kommer att vara 7 tillfällen. Vi har möjlighet att ta emot 10 deltagare per grupp.

Anmälan görs till info@malarhojdensridskola.se från och med 20 oktober kl.18:00. Ange barnets fullständiga namn och personnummer samt vilken dag barnet önskar att delta. Anmälan avser hela perioden, vecka.45-vecka 51. Då vi har ett begränsat antal platser är det de 20 första anmälningarna som kommer att få en plats. Övriga anmälningar hamnar i kö och har förtur till kommande aktiviteter. Bekräftelse av plats skickas ut under vecka 43.